Tävlingsplanering

Här kommer min ungefärliga tävlingsplanering:

5/5 - Klubbtävling Drottningholms RS, Thea LB:1+LA:1
13/5 - Allsvenskan Waxkholms FRK, Thea Förklass+Lag
20/5 - Dressyr Smedstorps RS, Thea LB:1, Arwen LA:1+LT f PA
27/5 - Allsvenskan Hufvudsta RK Final, Thea Förklass+Lag
6/6 - Dressyr Botkyrka RS, Thea LC:1+LB:1, Arwen LA:1+LA:P1

Tanken är att klubbtävlingen ska vara ganska lätt då den är hemma, sen är det allsvenskan och då kör vi! Sedan så vill jag rida igenom LB:1 innan finalen, och då får Arwen följa med och visa upp sig lite i svårare klasser. Sen är det finalen (woho!) och sedan två veckor senare så kör jag en heldag med både Thea och Arwen på Botkyrka.
Jag kanske tar bort någon tävling eller ändrar om lite senare, sen så är det sommarlov och då ska hästarna på bete! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0