Skön unge

Dagens på donken:

Jag står i kassan och det är ganska lugnt. Det kommer fram en liten kille på kanske 5-6 år. Han frågar om vi har slutat med uppdragen på happy mealen. Jag har ingen aning om vad han menar och hör lite med arbetsledare och jag kommer fram till att det är ett litet kort på lådan som brukar sitta där och som barnen kan använda till att logga in på någon hemsida och göra saker.
Jag kollar på lådorna, och vi hade några andra lådor. Så jag förklarade för killen att vi inte hade det just nu men det kanske kommer tillbaka om han har tur.

Han ser lite besviken och förvirrad ut, backar och plötsligt så ropar han:
"Det här är nästan värre än när min dator laggar!!"
Och så springer han iväg.

Haha Gud vad jag tyckte synd om honom :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0