Dressage

Thea var superfin idag.

Det är sjukt hur snabbt vi utvecklas nu när jag bestämt mig för att satsa på dressyren istället. För en månad sen red jag henne knappt i form och nu är hon verkligen sjukt fin och hur lydig som helst. Sätter tillbaka fint på bakbenen, trampar under sig bättre, har musklat upp sig betydligt mer. Superkul!

Iallafall så red jag ett pass och jobbade inför tävlingarna i helgen. Ökningarna måste sitta ännu bättre, hon lyssnar bra och så, men hon måste ha mer power och länga snyggare. Alla volter behöver också jobbas på. Och så till number one: Korta upp tyglarna. Hon blir ALLTID lika sur!


Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Bara kolla, ifall BRS går till finalen hänger jag med... Får ju tyvärr inte vara med på Marks , men i höst blir det nog div 2 :)!

2012-05-15 @ 20:13:33
URL: http://tesshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0